Velkommen til
         Grundejerforeningen Strandvang

7. august 2020

Hej Strandvangs beboere

Jeg må indrømme at interessen for og behovet for kommunikation om det lille hjørne af Strandvangsparken har været groft undervurderet af mig.

Vi har givet tilladelse til at den nye ejer af Hvidovre Strandvej 47B kan benytte Strandvangsparken som adgangsvej til hans grund i byggeperioden da adgang fra Hv strandvej til koteletgrunden er næsten umulig samt vil blokere trafikken på Hv. Strandvej. Bestyrelsen er som udgangspunkt velvillige overfor nye medlemmer og vi aftalte derfor betingelserne med grundejeren. Vi har givet ham lov til at benytte parken som adgangsvej i en begrænset periode mod at han re-etablerer efterfølgende. Et større depositum er indbetalt til grundejerforeningen som garanti for dette. Derudover har vi nu på grundejerens regning fået fjernet det meget voldsomme budskads og træer. Det havde vi ellers planlagt at fjerne på grundejerforenings regning pga ønsker til forskønnelse af parken på generalforsamlinger samt klager over at parkens budskads blev brugt til div. lyssky aktiviteter. Planen er at der sås græs og plantes lavtvoksene buske langs hegnet der kommer mellem grunden og parken. Tidsfristen for brug af parken som tilkørselsvej er hurtigst muligt dog kan det tage op til et år før endelig re-etablering.

Vi har IKKE givet tilladelse til jord deponi på vores grund og det vil blive fjernet i uge 33.

Jeg satte en skrivelse op på lågen til parken samt omdelte til de nærmeste beboere om hvad der foregår, men solen har imponerende hurtigt bleget teksten væk på udprintet, hvilket jeg beklager.

Keld Bjerregaard

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk